Τα brands με τη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία, είναι εκείνα που καταφέρνουν να διαφοροποιηθούν.

1

Απολαμβάνουν κυρίαρχη θέση στην αγορά.

2

Μπορούν και πουλάνε 15-20% ακριβότερα από τον ανταγωνισμό χωρίς να καταφεύγουν σε προσφορές/εκπτώσεις τιμών.

3

Αντέχουν στις διακυμάνσεις της οικονομίας.

Είναι η Μάρκα σας αρκετά διαφοροποιημένη;

δifferentiated strategy

Διαμορφώνουμε την στρατηγική της μάρκας που θα δημιουργεί στο μυαλό του καταναλωτή την κατάλληλη διαφοροποιημένη αντίληψη αξίας.

Η δifferentiate ειδικεύεται στην διαμόρφωση και υλοποίηση διαφοροποιημένης στρατηγικής μάρκας.

Αν και το στοιχείο της διαφοροποίησης είναι το πεδίο που έχει μελετηθεί λιγότερο σε ένα brand, εντούτοις παραμένει με διαφορά το πιο σημαντικό.

δifferentiated methodology

Σιγουρευόμαστε με την μεθοδολογία δifferentiated brand stewardship ότι οι πόροι marketing επενδύονται συστηματικά/ αποτελεσματικά προς την ενίσχυση της διαφοροποιημένης αντίληψης (brand essence) με συνέπεια την διαρκή ισχυροποίηση του business.

Τι σκοπεύουμε να πετύχουμε με τα παραπάνω;

Να δημιουργήσουμε δεσμούς της μάρκας με τους καταναλωτές ώστε το business να είναι χτισμένο σε στέρεες βάσεις και η μάρκα να συγκεντρώσει εξελικτικά τα παρακάτω χαρακτηριστικά των διαφοροποιημένων μαρκών:

  • Ο κορμός της επικοινωνίας τους και baseline παραμένουν αναλλοίωτα στο χρόνο.
  • Η επικοινωνιακή τοποθέτηση διέπεται από αλήθεια/ειλικρίνεια που ενισχύουν την εμπιστοσύνη και τους δεσμούς του καταναλωτή με τη μάρκα.
  • Η μάρκα απολαμβάνει κυρίαρχη θέση στην αγορά.
  • Πουλάνε 15-20% ακριβότερα από τον ανταγωνισμό χωρίς να καταφεύγουν σε προσφορές / εκπτώσεις τιμών.

Η ομάδα μας

Βαγγέλης Γεωργιάδης

Brand strategist
Διαμορφώνουμε την στρατηγική της μάρκας που θα δημιουργεί στο μυαλό του καταναλωτή την κατάλληλη διαφοροποιημένη αντίληψη αξίας.

Στάθης Γεωργιάδης 

Brand steward specialist
Διαμορφώνουμε την στρατηγική της μάρκας που θα δημιουργεί στο μυαλό του καταναλωτή την κατάλληλη διαφοροποιημένη αντίληψη αξίας.

Γεράσιμος Νεόφυτος

Creative evaluator
Διαμορφώνουμε την στρατηγική της μάρκας που θα δημιουργεί στο μυαλό του καταναλωτή την κατάλληλη διαφοροποιημένη αντίληψη αξίας.

O πυρήνας της επαγγελματικής μας ομάδας έχει βάλει τα θεμέλια στη στρατηγική διαφοροποίηση των παρακάτω μάρκών

ATHENS
166A Kifissias Ave. & 2 Sofokleous Str. 15126 Marousi, Greece

BRUSSELS
Avenue Louise 65, 1050 Bruxelles, Belgium

LONDON
Penhurst House, 352-356 Battersea Park Road, London, SW11 3BY, United Kingdom

PHONE:
Tel.: +30210-726 4037
Mob.: +306937093271