Granarolo – Γνήσια Ιταλική Γεύση!

#granarolo

Πρόκληση

Η ομάδα μας κλήθηκε να δημιουργήσει και να προσαρμόσει την Ιταλική Κουλτούρα στην Ελληνική αγορά. Έχοντας ήδη μια μεγάλη εμπειρία στην προσαρμογή ξένων concepts, όπως οι Citibank, Farmagerie, Bell, Kraft Foods, Xerox και πολλά άλλα γνωστά ονόματα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, έπρεπε να βρούμε ένα έξυπνο τρόπο να διαφοροποιήσουμε την Granarolo στην Ελληνική αγορά.

Διαφοροποίηση

Αναγνωρίσαμε το γεγονός ότι δεν υπάρχει κανένα τυρί στην Ελληνική αγορά που να σχετίζεται με την Ιταλική παράδοση, όπως για παράδειγμα ο κλάδος του spaghetti που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με brands όπως η Barilla. Ως εκ τούτου, θελήσαμε να εισάγουμε τη «Γνήσια Ιταλική Γεύση» στο Ελληνικό κοινό.