#Ροδόπη – Γάλα πάνω απ’ ολα!

Πρόκληση

Πώς να διαφοροποιήσεις ένα commodity όπως το γάλα;

Διαφοροποίηση

Το γάλα που βγαίνει από την αγνή φύση της Ροδόπης και τους παραδοσιακούς γαλατάδες της, είναι το ξεχωριστό Γάλα Ροδόπη!. “Ροδόπη. Γάλα πάνω απ’ όλα!” . Πάνω από 700 οικογένειες κτηνοτρόφων της Ροδόπης δηλώνουν περήφανοι για το γάλα τους. Αυτοί οι άνθρωποι εμφανίστηκαν στην ταινία μας και μίλησαν οι ίδιοι για το γάλα που παράγουν.Για πρώτη φορά σε διαφημιστικό σποτ δεν χρησιμοποιήθηκαν ηθοποιοί αλλά οι ίδιοι οι παραγωγοί.

Αποτελέσματα

Η καμπάνια που δημιουργήθηκε πριν από έξι χρόνια συνεχίζει μέχρι και σήμερα και συνοδεύεται από σπουδαία αποτελέσματα, καθώς το παραδοσιακό γιαούρτι Ροδόπη κατέλαβε την πρώτη θέση στη κατηγορία του. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις να μιμούνται το παράδειγμά μας. Η διαφοροποιημένη αυτή επικοινωνία βρήκε σημαντική ανταπόκριση, τόσο στα traditional media (τηλεόραση) όσο και στα new media (YouTube, Facebook) με ιδιαίτερα υψηλό engagement.

O πυρήνας της επαγγελματικής ομάδας της δifferentiate έχει βάλει τα θεμέλια στη στρατηγική διαφοροποίηση της μάρκας

#Social Media