#Granarolo – Γνήσια Ιταλική Γεύση

Πρόκληση

Η ομάδα μας κλήθηκε να δημιουργήσει και να προσαρμόσει την Ιταλική κουλτούρα στην ελληνική αγορά. Έχοντας μεγάλη εμπειρία στην προσαρμογή ξένων concepts, όπως των Citibank, Farmagerie Bell, Kraft Foods, Xerox κλπ, αλλά και σε μια αρκετά ανταγωνιστική αγορά, έπρεπε να βρούμε έναν έξυπνο τρόπο να διαφοροποιήσουμε τα προϊόντα της Granrolo στην ελληνική αγορά.

Διαφοροποίηση

Αναγνωρίσαμε το γεγονός ότι στην ελληνική αγορά τυριού, δεν υπάρχει τυρί που να είναι συνδεδεμένο με την ιταλική παράδοση, όπως για παράδειγμα στον κλάδο των ζυμαρικών (π.χ Barilla). Και θέλουμε να γνωρίσουμε στο ελληνικό κοινό την »Γνήσια Ιταλική Γεύση!».

O πυρήνας της επαγγελματικής ομάδας της δifferentiate έχει βάλει τα θεμέλια στη στρατηγική διαφοροποίηση της μάρκας