#Milner. Πλούσια γεύση λιγότερα λιπαρά!

Πρόκληση

Κληθήκαμε να λανσάρουμε στην αγορά ένα κίτρινο light τυρί που ανήκε στην κατηγορία Gouda.

Διαφοροποίηση

To Milner διαφοροποιήθηκε από τα light τυριά (συνειρμικά άνοστα) και από την κατηγορία της Gouda (που είναι commodity) και δημιούργησε μια κατηγορία από μόνο του.
”Milner. Πλούσια γεύση λιγότερα λιπαρά!», μμμ..Μίλα μου για Milner!

Αποτελέσματα

Η καμπάνια για το Milner έχει αφήσει έντονο το στίγμα της στην ελληνική αγορά τυριού για πάνω από 20 χρόνια. Παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε σαν ένα μικρό brand, εντούτοις κατάφερε κυριολεκτικά να κατακτήσει την ελληνική αγορά, καταλαμβάνοντας ηγετική θέση στον κλάδο των τυριών. Θέση την οποία διατηρεί μέχρι και σήμερα.

O πυρήνας της επαγγελματικής ομάδας της δifferentiate έχει βάλει τα θεμέλια στη στρατηγική διαφοροποίηση της μάρκας

Επικοινωνίες που εκφράζουν την στρατηγική της μάρκας:

#banner campaign