#Ροδοπάκι – Βρές τη φύση σου!

Πρόκληση

Σε μια αγορά όπως αυτή του σοκολατούχου γάλακτος, με δυνατούς «παίκτες» και ισχυρό ανταγωνισμό, το brand μας έπρεπε να ξεφύγει στερεότυπο συσχετισμό του σοκολατούχου γάλακτος με την παιδικότητα και το σχολικό χαρακτήρα.

Διαφοροποίηση

Το Ροδοπάκι είναι η μόνη μάρκας σοκολατούχου γάλακτος που συνδέθηκε με την «φύση». Το γεγονός ότι περιέχει γάλα Ροδόπη τεκμηριώνει την τοποθέτηση μας. Βάσει της αντίληψης αυτής το Ροδοπάκι συνδέεται με activities που όλοι μπορούμε να κάνουμε στη φύση, όπως περίπατο, κάμπινγκ και αναρρίχηση κλπ.

Αποτελέσματα

Η διαφοροποίηση της μάρκας δημιούργησε ένα πολύ πιστό κοινό που μοιράζεται τις ίδιες αξίες με την Ροδοπάκι. Αυτό εκφράζεται με μεγάλο engagement στα social media engagement σε όλες τις online καμπάνιες μας.

O πυρήνας της επαγγελματικής ομάδας της δifferentiate έχει βάλει τα θεμέλια στη στρατηγική διαφοροποίηση της μάρκας

#Social Media